lördag 5 juli 2014

22 frågors tag

1. Vad heter du? Moa 
2. Har du några husdjur? Ja, en lite hund som heter Mezzo 
3. Favoritämne i skolan? Jag tror att det är slöjd. Men jag gillar dem flesta ämnena
4. Favoritdricka? Hallonsoda och Ginger Beer (någon som vet om man kan köpa gingerbeer i Sverige och isåfall vart?) 
5. Vilken är din favoritlåt just nu? A drop in the ocean, Carry on (inte Carry You Home, som vissa uppfattade det som...) och I see fire
6. Vad skulle du döpa ditt/dina barn till? Ingen aning!
7. Vilka sporter har du tränat? Nu ska vi se... Badminton, fotboll, handboll, friidrott, innebandy, simning, judo, dans (ja, det är en sport). Sporter som jag har utfört själv är slalom, snowboard, vattenskidor, wakeboard. Och nu låter det som att jag är jättesportig, det får ni gärna tro att jag är, men egentligen är jag inte sååå sportig...
8. Favoritbok? Divergent, Hungergames-trilogin.
9. Favoritfärg? Babyrosa och pistagegrön. Mest rosa, men tillsammans är det så fint!
10. Favoritdjur? Hund, vit tiger och giraff. 
11. Favoritparfym? Just nu är det en bodymist, Silver Strand Beach, Hollister.
12. Beskriv din drömresa? Just nu vill jag typ åka till Disneyworld i USA och Hobbiton i Nya Zeeland.
13. Har du varit utomlans? I så fall var? Ja, i USA, Storbritannien, Nya Zeeland, Spanien (gran canaria), Norge och Finnland. Har mellanlandat i massa länder också men räknar inte med dem. Ska till Italien på höstlovet!
14. Vilka språk kan du? Svenska, engelska och lite spanska.
15. Hur många syskon har du? Två! En storebror och en lillebror! 
16. Favoritbutik? Valleygirl och Dotti i Nya Zeeland. 
17. Favoritrestaurang? O'learys, jag fick popcorn där! Kan du tänka dig nå bättre?!
18. Favorit YouTuber? Typ... Cute Girls Hairstyles... Finns flera men kommer inte på namnen just nu... 
19. Favoritfilm? Pirates of the Caribbean, Lord of the ring, Hobbit, The fault in our stars, Divergent. 
20. Favorit TV-show? Pretty Little Liars, Teen Wolf, The Vampire Diares. 
21. Hur lång är du? 168 cm.
22. Beskriv dig själv med 3 ord. Bra, fin, rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar