lördag 28 december 2013

Dag 11 - En bild på någon du saknar

Jag tror inte att jag kommer få tag på en bild på dem personen som jag saknar mest som jag får lägga ut här. Jag vet inte om jag får tag på personen heller för den delen. Men det viktigaste är att den personen vet att jag saknar honom/henne. Jag vet inte om jag kommer att få träffa personen igen men jag vill det så mycket. Personen var en ganska stor del av mitt liv under en ganska lång tid. Vi träffades minst tre gånger i veckan utanför skolan. Det skulle ha varit mer om vi inte hade träningar olika dagar. Om jag inte kände för att vara med någon så kunde jag ändå vara med honom/henne.

Det finns absolut ingenting jag ångrar med att ha träffat personen. Och nu är han/hon borta. Eller ja, jag vet på ett ungefär vart han/hon är men inte så att jag kan träffa honom/henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar