tisdag 17 december 2013

Dag 1 - Berätta om dig själv

Jag heter Moa och är 14 år. Jag bor lite utanför Kilafors som ligger utanför Bollnäs i Hälsingland. Jag har två bröder och en mamma och en pappa. Tillsammans så har vi en hund, en svart jakt-cockerspaniel som heter Mezzo (uttalas Mettso). Jag har ett ganska stort rum med vita möbler. Jag gillar att möblera om. Jag gillar att spela sims också men tröttnar ganska snabbt efter det att jag har gjort huset och inrett det. Min favoritmat är dem flesta maträtterna med kött i. Jag klarar inte av att äta köpta köttbullar eller nuggets. Jag gillar inte att äta på McDonald´s men om jag måste äta där så äter jag McWrap (eller hur det nu stavas). På Max äter jag det mesta. Jag har gått på väldigt många aktiviteter genom åren dem jag kan komma på nu är; badminton, judo, handboll, fotboll, friidrott, simning, dans, barngymnastik, jag har spelat gitarr, jag har gått på en gym-kurs, trav, segling, golf, skidskola och innebandy. Jag tog även en snowboard-lektion.

Just nu spelar jag bara badminton. När jag gick på barngymnastik ramlade jag ner när jag var några meter ovanför marken och fick en spricka i benet i armen. När jag gick på segling vann jag ett pris tillsammans med en kompis.

Det finns ingenting jag älskar mer än popcorn. Jag gillar inte choklad.

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva... Det är väl det mesta om mig tror jag.

Kramar från mej//MoaMaria<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar