tisdag 17 december 2013

30-dagars bloggande

Jag kommer kanske inte lyckas så bra men jag brukar ju försöka blogga varenda dag men får väl hoppas på att jag gör alla! Jag har tagit just den här 30-dagars från Ronja och Fannies bloggar.


  1. Berätta om dig själv.
  2. Staden där du bor.
  3. Dina kompisar. (Gör bara dem som jag har fått tillåtelse att skriva om.)
  4. En person du ser upp till.
  5. En bild på dig för ett år sedan.
  6. Bloggarna du läser.
  7. Vem är den roligaste du vet.
  8. Bild på din garderob.
  9. I din väska finns...?
  10. Hur ser din framtid ut?
  11. En bild på någon du saknar. (Den jag får tillåtelse att lägga ut bild på.)
  12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu.
  13. Ett kort någon annan tagit på dig.
  14. Din högsta dröm.
  15. En person/kändis du önskar att du träffat.
  16. Detta gör jag på helgerna.
  17. Hit vill jag åka innan jag dör.
  18. Här handlar jag helst.
  19. En vän som bor långt ifrån. (Som jag får tillåtelse av.)
  20. Bild på det du köpte senast.
  21. Favorit-ställe.
  22. En tv-serie du älskar.
  23. Ditt favorit-smink.
  24. Ett kort på din mobil.
  25. Detta är jag beroende av.
  26. Något du vill ha just nu.
  27. Ditt framtida bröllop.
  28. Bild på sminket du brukar använda.
  29. Detta åt jag till frukost.
  30. Fem bra saker som har hänt under dessa trettio dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar